onsdag 31 januari 2007

Movie maker








Idag tänker jag sitta ock titta på vädret. Kanske tänkte måla lite också. Sitta vid mitt oerhört fina nya skrivbord. Helt i egen design =).
Jag har påbörjat ett projekt. Jag ska göra en slags video i windows movie maker (tror att det heter så). Jag har så roligt. Garvar hela tiden. Får se sen hur resultatet blir. Förmodligen kommer de inbtitna tycka att det är rena dagispysslet, men det skiter jag i. Jag har så jäkla roligt när jag gör det, så för mig spelar det ingen roll vad andra tycker.
Jag har nu suttit i flera timmar och försökt knåpa ihop delar som ska passa i hop med musiken (älskade ängel) och har kommit ungefär 35 sekunder.
Vem har sagt att man ska stressa =)?
Fanny var här igår. Underbart. Inte sett henne på länge och det var härligt att träffa henne igen. Fasen vad snygg hon är. Skaffat sig ny karl har hon också gjort. och hon trivs med sitt jobb (inte att förglömma)! De5t är ju nästan så man blir avundsjuk haha. Jag är glad att hon är lycklig.



Inga kommentarer: