onsdag 9 mars 2011

Kortkort

Jag har klippt mig. Kort. Riktigt kort.
Riktigt förbannat jäkla kort.
Jag kan konstatera att kort hår, precis som jag trodde innan, passar inte på mig. Mitt hår är för grovt, tjockt och styvt för att kunna ligga i en kort frisyr.
Plötsligt står stråna åt alla håll och jag liknar mer ett penntroll än en person men en snygg kort frisyr. Frågan är om man ska löpa linan ut och faktiskt permanenta sig och bli ett troll... hmm.
Nåja, jag måste verkligen komma ihåg i framtiden att om jag ska ha kort hår så MÅSTE jag ha professionell hjälp till att klippa det, och en jäkla massa hårprodukter. Så tills dess måste jag låta håret vara långt.
När det nu blir långt igen haha. Det är ju väldigt väldigt kort nu.

Det lär väl dröja ett år eller så tills jag kan ha fläta i det igen.

Jag ångrar mig inte. Men jag kan ju inte påstå att jag hoppas jämfota heller, hehe.

Inga kommentarer: