söndag 18 april 2010

Pust och frust

Här sitter man skönt domnad och trött. Hela dagen har ägnats åt arbete utomhus. Tungt sådant. I varje fall för att vara mig. Jag har grävt "rännor" och bankat ned stenplattor runt om det ena trädgårdslandet. Tungt tungt. Men snyggt och skönt så här efteråt. Nu har jag bara den andra landet kvar, fast det är inte lika många plattor som ska ned, så det lär nog går fort.
Kan ta det i veckan.

Nu kan jag börja så därute. Ska bara vända landet och kratta till det först. Det får också bli i veckan. Efter det tunga arbetet utomhus så var det till att gå in och arbeta inne. Storstädning (vårstädning)! NU orkar jag inte göra en knop mer, ska bara tvätta och tumla färdigt täcket och kuddarna så är jag klar för ett bad och mysbyxor.
Där är jag värd!

Trots att jag inte använder produkter från L'oréal.


2 kommentarer:

Helen sa...

Hehe ja själv har man joxat med en jädra bokhylla. Rätt tungt, det också. (^_^)

Btw, fin blogg!

Johanna sa...

Men vad roligt. Alltid kul att möblera =).

Tack, gillar din också. Du målar väldigt fint!