fredag 22 juni 2012

Klar speedpainting

Jodå, jag har en klar speedpainting som bara väntar på att få se dagens ljus.
Filmen är speedad och klar. Det enda som fattas är musik! Jag kan inte visa eländet förrän jag hittat musik som passar.
Jag tänkte först ta nån musik från whose line eller improv a ganza, men den här kära snubben behagar inte sjunga mer än max en minut i sträck. Jag behöver i varje fall två. Och inte hittat jag nån låt om honom heller.
Så det blir till att försöka hitta nån annan låt som inte är relaterad till honom, men som ändå är beskrivande på nått sätt. Upptempo, lite humoristisk och glad sådär. Bövlans svårt är det. Och störande eftersom det drar ut på tiden. Jag vill kunna bli klar!

Ja, det är väl bara att leta vidare och se om det finns nått som passar. Tänte först på I'm sexy and I know it, men när jag såg framför mig hur det skulle se ut ramlade jag av stolen gapskrattandes, så den tanken föll bort lika fort som den kom.
Krångel krånel. Inte trodde jag att mitt största problem skulle vara musiken!


Förresten så är det midsommar idag. Dagen blev inte om planerat. Mor fick fara till sjukhus för lite prover så vi fick skjuta upp mormors besök till på söndag. Är riktigt nöjd med årets krans i alla fall. 

MUUUUSIIIIIIK!

Inga kommentarer: