söndag 9 september 2007

Fråga

Är det någon som läser min blogg? I så fall få är det helt fritt att kommentera.

Här är det annars snorigt värre. Jag har varit ute på galej. Jag har planterat krokuslökar! Festligt värre, kan jag säga...haha.
Det är full fart på mig hela dagarna. Ni skulle bara veta hur jäkla mycket jag har om och kring mig. Ta bara igår som exempel. Jag stickade en vante och städade mitt rum. Helt slut nu!

När det gäller plugg? Det går utmärkt (hoppas jag). Jag ska få hem min första inlämningsuppgift nu i veckan med kommentarer om det var bra eller dåligt. Ser fram emot det.
Jag sitter mest och tänker på vad jag ska göra med mina rikedomar när jag får mitt stidiestöd. Kamera, julklappar, kläder...Hmm, det kommer bli svårt att få allt att räcka till. Men å andra sidan är jag van att tänja på min budget.

Nåväl, lagom tråkig och ointressant som alltid tager jag adjö.

Lev väl.

Inga kommentarer: