måndag 3 september 2007

Så sjuhuuuk

Jag är alldleles jättesjuk. Varit sjuk sen den första. Har legat helt utslagen. Massor av snor och slem bluuuhhääää!
Det är tredje gången i år som jag är sjuk. Jag har kommit fram till att jag måste skaffa mig bättre immunförsvar. Så efter en del efterforskningar så ska jag bli en hurtbulle.Jag ska börja mo....mo...motionera, äta varierat och näringsrikt och sova ordentligt. Jihhaaa vad roligt jag ska ha. Fullständig entusiasm.
Nåja, det finns andra saker att hänga upp sig på.
Just nu är jag glad över att det är roligt att plugga. Och att "Mord i sinnet" har börjat igen. Tony Hill = Favorit.
Synd att den förra kvinnliga huvudrollen har slutat, hon var strålande.
Och så är jag glad så att jag hoppar av att "House" ska börja i veckan. Gregory House = Favorit!
Jag är så frälst!


Det är mina gubbar det =).



Inga kommentarer: