måndag 18 oktober 2010

Rubriklös

Jag borde inte sitta här. Jag borde sitta med min mors points register och mina kladdlappar och skriva upp olika matträtter.
Anledningen att jag skriver så här rakt ut vad jag sysselsätter mig med om dagarna (just nu i varje fall) är därför att min mor inte förstår sig på en dator, så hon kan inte läsa vad jag ska hitta på till henne till födelsedagspresent, moahaha.

Jag har dessutom fullt förtroende för att den som läser inte skickar anonyma brev till min mor och avslöjar mina planer.

Mor fyller år om två veckor! jag måste vara färdig med min sammanställning i slutet på denna vecka för att far ska hinna ta med sin mina lappar för laminering.
Så jag borde verkligen inte sitta här och skriva.

Men suck, jag har inte disciplin. Jag är olydig mot mig själv. Jag får ge mig själv ett straff sen. Husarrest kanske?

Inga kommentarer: