måndag 2 juli 2007


Den andra klänningen är färdig. Var egentligen färdig i juni, men jag har inte haft tid att blogga förrän nu. Inte för att jag haft något särskillt att pyssla med, men ändå.
Måste säga att klänningen är MAKALÖST vacker. Framförallt tygerna är nog det tjusigaste jag någonsin skådat!
Det gröna är en gammal barnrumsgardin och det blå-blommiga en köksgardin. Snart kommer säkert H&M höra av sig med intresse av att ha en kolletion med mina utomordenltligt snygga och designade kläder. Märket "Johannas trash" kommer vara på allas läppar och jag kommer bli stormrik. Skrattandes åt småfolket som jagar tid i sina volvoar kommer jag glida i mitt privatplan sippandes champange.
Oroa er icke, jag kommer glömma alla mina gamla vänner och skita fullständigt i alla nya. Jag kommer helt enkelt bli en perfekt människa.
Ge mig bara en chans så får ni se...(eller inte) =)!

Tänk vad tiden flyger!

Inga kommentarer: