tisdag 10 juni 2008

Död

Vänners vänner har dött. Två stycken. Självmord. Varför?
Svår fråga. Den ene var full när han bestämde sig och den andre...
Ja, jag vet väl inte vad som gick igenom båda deras huvuden inför det beslutet, men man får ju hoppas att det var någon riktigt "bra" anledning. Det blir ju bara än värre om det skulle vara en fyllegrej eller för att ICA hade slut på coca cola eller nått.

Roligt är det inte...

En anna form av död har inträffat i min trädgård. Mina paprikor är snart ett minne blott. Jag får väl skylla på mig som mördaren i det här fallet, eftersom jag inte tänkte på att avhärda plantorna innan jag tog ut dem. Jag kan nu bara hoppas på att bladen i "grenvecken" utvecklas och bildar lite paprika. Annars får jag sätta allt mitt hopp till årets meloner.
I år SKA det bli melon!
Ska Ska Ska.

God förmiddag.

Inga kommentarer: