torsdag 21 augusti 2008

Ludna ryggar

Jo jo men, jag tackar. Jag sitter och yittar lite halft på herranas brottning i OS. Jag han inte titta mer än knappt för jag kan inte komma ifrån de ludna ryggarna. Brrr.

Vissa ryggar är så håriga att ag har svårt att se huden under allt lö. Tänk dig kroppar så svettiga att det rinner (bokstavligen) om dem. Och pälsen på ryggen blir alldeles smetig av svett. Och dessa kroppar gnider sig och halar sog mot varandra.
Att se på brottning som denna är väl att likna med en oerhört kinky gay-p-rulle, haha.

Man kan kommentera den makalöst sexiga baddräkten brottarna har på sig. Den är så tunn och tight att man ser mer av brottarna är vad den döljer när den är full av svettfläckar.

För att inte tala om alla stön och vrål som brottarna häver ut sig när de kramar varandras svettiga kroppar och ligger mad ansikena i varandras skrev!!

Jo, jag vet att det är en kraftfull soprt och det är klart att man blir svettig, det förstår jag. Men som vanlig publiktittare så kan jag inte undgå att rysa av håriga ryggar och de märkliga parningsdanserna som brottarna utför när de möts i ringen =).

Tänk att det är så roligt mer sport. Jag har följt OS ett par timmar varje dag. Synd bara att man drar igång sändningarna klockan 2 på natten...

Inga kommentarer: