lördag 16 augusti 2008

Uppdatering piano

Jag skrev igår att jag ville och skulle lära mig Victors pianosolo. Jag började omgående och tränade hela dagen igår och ett par timmar i dag. och just nu kan jag spela 43 sekunder in på låten, om man räknar med hur kan spelar i den här länken http://www.youtube.com/watch?v=8Xc93tvbw-0. Vet inte om hag någonsin komemr klara det här =). Grannarna blir väl snart galna på mig, för att inte tala om familjemedlemmarna, hehe.
Det bara klinkas och klinkas och klinkas hela dagen lång.

Min moders kompis tittade på noterna och sa att jag inte hade gjort det lätt för mig.
Hon har sannerligen rätt.

Nu är jag totalt vimsig i ögonen, och det beror inte bara på stirrandet på tangenter utan också på att jag vaknade 4 i morses och inte kunde somna om förrän vid 7-snåret.
Ögonen rör sig i ultra-rapid idag. Ingalunda trevligt!

Inga kommentarer: