lördag 13 mars 2010

Anna Bergendahl

Anna Bergendahl vann Melodifestivalen nyss. Med "This is my life". Utav startfältets alla ballader så var väl det den bästa, men det klart bästa låten tycker jag vad "Keep on walking" med Salem al Fakir. Jag hade hoppats på den. Och efter att alla jurygrupperna hade sagt sitt såg det ljust ut.
Men tyvärr.
När Salems tittarpoäng lästes upp grät jag lite invärtes och hoppades att den högsta poängen skulle gå till Pernilla Walgren eller nån annan med låg poäng.
Men tyvärr.
SAAAALEEEEEM!!!
Jag är bara lite kär!

Men men, det kunde varit värre. Rrrryser av bara tanken på att Ola eller Darin skulle gått vidare. Brrr!

Jag får egentligen inte lov att beklaga mig. Eftersom jag inte röstar så har jag väl egentligen ingenting att tycka till om. Om jag ville sett Salem i finalen kunde jag ju faktiskt suttit med luren i örat och tryckt på återuppringning ett par 100(0) gånger.
Därför gråter jag bara lite i tysthet och spelar min egen melodifestival i huvudet där rätt låt vinner hela tiden.


"keep on walking, keep on walking...."

Inga kommentarer: