fredag 15 april 2011

Srudera mera!

Den här dagen ska jag ägna åt att plugga! Och så ska jag anmäla mig till en fortsättningskurs i tyska till hösten. Funderar på att läsa Engelska 2 också. Jag kan ju lika gärna anmäla mig, så får jag se hur landet ligger när det väl är dags. Fungerar det inte tidsmässigt får jag väl hoppa av!

Jag ska plugga hela dagen. (haha vad är skillnaden mot vad jag brukar göra? Igår satt jag från 8.30- 23.30 men några avbrott under dagen). Idag ska det dock inte bli några avbrott.
Fast det har det ju redan blivit när jag tänker efter, städade lite nu på morgonen, och så sitter jag här.
Men men, när jag skrivit klart ska jag plugga utan avbrott. Jag ska skriva om uppsatsen jag inte blev godkänd för (förstår dem, den är usel), göra uppgifter och lämna in dem för lektionerna på måndag, kanske börja på nästa uppsats som ska vara inlämnad nästa vecka nån gång. Vad gäller tyska ska jag lösa dagens uppgifter, plugga glosor jag inte kan och sen göra duggor.
Hoppas på att få ha helgen fri den här veckan nämligen.
Hade varit gött att ha en helg att tänka på annat än skola! Typ trädgården!!

Inga kommentarer: