tisdag 4 oktober 2011

Ljuva livet

Så fruktansvärt jävla fantastiskt!

The return of the förkylning.

Behöver jag säga mer? De första två veckorna i september = Sjuk.
Två veckors ljuvlig friskhet.
Och nu i början på oktober= SJUK IGEN!
Var ligger rättvisan i det?
Ja, nu är jag orimlig och inte särskilt logisk, men jag tar mig den rätten för jag är sjuk igen. Stackars stackars mig.
Halsont av alla jävliga symptom också. Kunde jag inte bara varit snuvig? Det är ju lättare att hantera. Men halsont. Man blir ju helt slut eftersom man inte kan dricka eller äta normalt.

För att göra det hela ännu värre så är det strålande väder. Sånt väder där man nästan kan höra solen ropa "Kom ut, Johanna, kom och njut av de sista solstrålarna innan jag försvinner för vintern", och så sitter man här och förbannar sin hals. Den gör ju visserligen inte ondare av att vara ute, men det är svårt att njuta när man är matt. Buhu, det är synd om mig och mitt enorma i-landsproblem. Lid med mig tack.

Jag kommer nog låtsas vara frisk och gå ut en stund för att höststäda lite. Sen tänker jag sitta inne med gått samvete och titta på Foyle's War en stund. Så bestämmer jag. Jag kanske tar med mig kameran ut och fotar lite också. Det var längesen jag fotade. Seså, pepp pepp Johanna. Upp och hoppa. Ut med dig nu.

Schitzofren? Jag? Näääää


MARSCH PANNKAKA!

Inga kommentarer: