söndag 25 december 2011

Strååålande jul

Sådärja, då var det dags för jul igen. Här är årets lilla gran. Lika liten som mig ungefär. Alldeles lagom med andra ord, hehe.


Det här var jag och min frisyr under julfirandet. Körde på slarvig knut och flätor eftersom håret jäklades med mig vid plattningen och jag tappade tålamodet.

Det här är min mormor och min yngsta lillebror. Lika som bär!

Det här är pappa som klämmer på klapparna och och väntar på tomten.

Det här är lite julmat. Bara det kallskurna från vårt julbord. Mums. Jag gillar buffémat!

Det här är mina julklappar från klapputdelningen. Massa fina saker. Vann två saker i julklappsspelet också. Blockljus och en smörbytta, men efterso jag redan fått en smörbytta i julklapp fick jag bytt den mot ett finger-twister istället. Jiho!

Ja, det var den julen det. Jag käkade så jag stod i 4 hörn. Härlig jul!

Go fortsättning



Inga kommentarer: