måndag 2 juli 2012

Åka åka åka bil bil bil

Tänk dig den rubriken till melodin av "Säng" av Galenskaparna. Det är så jag föreställer mig det.
Idag har man varit på äventyr minsann. Till och med Douglas har fått flänga runt idag.

Jag ock mor åkte till mormor tillsammans med Fjant i morse. Efter ett par timmar där åkte vi till moster, och megamesen flydde fältet för de läskiga tikarna som kom farande och ville leka. Det var kul att se lite omvända roller. annars är det ju alltid han som är först fram och tvingar på sitt sällskap. Nu fick han ju en dos av egen medicin och det tyckte han var läskigt.
Mias vovvar som är så goa!

Douglas är verkligen en fjant och megames i ordens sanna bemärkelse.

Från Mia for vi vidare till vårt gamla gamla hus. Kände knappt igen mig alls. Vissa träd kände jag ju igen, men annars var det inte mycket och kittlade minnet. Men vi var inte där så länge heller, eftersom Fjanten var i bilen. Så det blev bara en snabb kik innan vi gav oss ut på vägarna igen. Effter npgra depåstopp till var vi hemma igen.

Douglas var förvånansvärt duktig i bilen. Höll sig tyst och lugn tills jag svängde. Då började det gnällas. Antar att han inte riktigt gillade g-krafterna.

En alltigenom god dag.
Goddag!

Inga kommentarer: