söndag 27 oktober 2013

Trehundrade dagen

Trehundra inlägg har skrivits i år med det här. 65 kvar, så har jag skrivit ett inlägg varje dag!
Regn och rusk, ingen renovering så det blev en oväntad vilodag. Det är väl mest lite småfix kvar hos Pernilla som måste bli klart innan helgen för då drar jag på nästa renoverarrunda. Denna gång till Ann-Ida och hennes nya lägenhet. Spännande att se hur det blir.
Efter den renoveringen tror jag Fanny önskade lite hjälp med Linneas nya rum. Det kommer bli kul att göra ett rum från grunden!

Höll nästan på att glömma tidsomställningen idag. I vanliga fall brukar jag ställa klockan samma natt innan jag somnar. Det glömde jag, så i morse när jag vaknade 06,50 sommartid och var ganska så pigg tänkte jag "nej faan också vad lång där här dagen kommer bli", så jag ställde om klockan... och somnade om :). Dagen har varit precis som vilken annan som helst. Annars brukar jag bli hungrig på lite konstiga tider under omställardagen, men denna gång var det lugnt.

Ny praktikvecka på ingång. Tjoho.

Inga kommentarer: