måndag 7 oktober 2013

Tvåhundraåttionde dagen

Lite slipa och lite spackling- Trevligt sällskap och god mat och sköna ungar. Ja sämre kan mna spendera sin måndag :). 
Fick nästan vik i morse också, men någon annan hann före. Kanske lika bra egentligen eftersom jag fick förfrågan 25 minuter innan jag skulle vara på plats, och risken är väl att jag hade blivit sen. 

Jag tror vi har goda chanser att hinna klart med rummet i tid. Bara allt flyter på utan problem  :). Och än så länge får det smärtfritt så jag håller tummarna att det inte dyker upp något knasigt. det kommer bli så kul att se rummet bli klart. Längtar mycket efter att få målat det första lagret så man verkligen ser en förändring- Just nu är det verkligen n trist miljö därinne. Gulgråa, spacklade väggar, inte helt klart målat tak och underlagsplast  från det förra golvet. Att bara få målat det första lagret kommer göra sån enorm skillnad att man direkt kommer kunna se slutresultatet (typ).

Längtar..

 

Inga kommentarer: