torsdag 17 oktober 2013

Tvåhundranittionde dagen


Det här är en del av min arbetsplats på torsdagarna när jag praktiserar. Det är synd att klaga... :D!
Jag + böcker = sant.
Det enda som är synd är att jag inte kan sitta och läsa på arbets(praktik?)tid, hehe. Massa äventyr står i hyllorna, men jag får nöja mig med att sortera och ställa dem i ordning, och det är inte fy skam. Man kan passa på att spana in utställningarna i museet på samma gång. Troligtvis blir det mer tid i Lödöse framöver. Praktiken ska ju utökas och antagligen ska det bli 10 timmar i Lödöse och 10 timmar i Lilla Edet, men eftersom Lödöse bara har öppet två dagar i veckan och jag inte får arbeta 10 timmar på ett bräde, är det troligt att det blir två dagar i Lödöse i fortsättningen. Ska prata med de som bestämmer så får vi se nästa vecka. Spännande!

Inga kommentarer: