onsdag 16 oktober 2013

Tvåhundraåttionionde dagen

Sådärja! Då har jag och Pernilla slagit våra kloka huvuden ihop och räknat ut att vi behöver 14 stycken 2,40-reglar till stommen på kojan. 36 vinkelbeslag (tror jag de heter) och lite korta träskruv behöver vi också. Nu ska det bara bli tillfälle att handla allting och sätta igång med sågandet och skruvandet och byggandet. Så jäkla kul att sätta igång och bygga något :D.

Sen är det bad och plask i afton också. 4 timmar av att bara barn igen och hoppa kanonkulor och spikar och dyka och volter. Volterna står Pernilla för, själv är jag för feg, hehe. Både feg och felkonstruerad skulle jag säga. Lutar jag huvudet för mycket bakåt eller åt sidan rinner det in vatten i öronen. Det verkligen rinner in och det är kallt och fruktansvärt obehagligt.
Nepp så Pernilla står för akrobaterna. Jag fortsätter med att försöka få till min delfinsimning. Det är många viktiga saker jag fokuserar på här i livet, haha.

Inga kommentarer: