söndag 6 september 2009

Feline

Grattis till Pernilla och Fredrik som idag (eller vad det i går?) fick reda på att de väntar en liten tjejja i början på december. Hon heter Feline.
Jag tycker redan att hon är den sötaste bebis jag sett, trots att jag endast kunnat se henne på en liten och ganska suddig 4d bild =).

Plötsligt blev Feline en person, inte bara "bebis" eller "den/det". Det går att prata om henne som ett barn, även om hon inte än är född.
Jag är glad för hela familjens skull. Bara på en sekund blev allt verklighet. En mycket, mycket fantastisk verklighet.

Blödig som jag är sitter jag och ler fånigt och känner mig lika glad som om jag själv vore gravid, haha. Jag kan inet säga mer än grattis till Feline som kommer födas in i Pernillas och Fredriks familj.

Grattis och leve Feline.

Inga kommentarer: