onsdag 23 september 2009

Höst



Märks det att hösten är här?
Jo, tyvärr.

Nu börjar innesittardagarna. Det finns ingenting att göra utomhus så nu nu blir man sittandes inne. Om det börjar snöa får man gå ut och skotta... annars inne. Inne inne inne inne.

Jo, jag får väl gå ut och räfsa lite också nu i dagarna.

Börjar tänka på julen nu. Tidigt? Inte då, jag börjar alltid tänke och fundera på julen vid den här tidpunkten. Nåja, jag har börjat tänka på vila klappar jag ska köpa. Vi ska köra med julklappsdragning som förra året. Alltså att vi ska köpa ett antal klappar som passar varje familjemedlem och sedan kör man en dragning. Det är lite svårt att veta vad man ska handla bara. Det måstevara nått som passar alla.

Vilka presenter är en gemensam nämnare för en festprisse i 20-årsåldern, en körsångerska i 50-årsåldern, en motor- och hårdrocksfreak i 50-årsåldern och en dator- och spelnörd i övre tonåren?

Det rä inte det lättaste kan jag säger. But it's all part of the fun som man kan säga på engelska =).

God morgon då'rå.

Inga kommentarer: