onsdag 15 augusti 2007

Växlingar

Haha, snacka om växlingar. Igår var det så varmt att jag gick omkring i underkläder (nästan). Idag sitter jag med tjock stickad tröja och mina händer är lika kalla som istappar.
Varför har man en hund som vill gå ut i snålblåst och eländigt väder?
Varför sätter husbygget igång klockan sju på morgonen?
Varför bestämde sig kroppen för att sova ända till klockan nio och därmed göra mig trött som fasen.

Men man ska inte klaga. Jag har det ju faktiskt ganksa behagligt här hemma. Moder och Fader är ju som bekant i Danmark, ena broder jobbar andra sover till klockan fyra på eftermiddagen, så jag har det ganska skönt ändå.
Lugn och ro och jag kan själv bestämma vad jag ska göra av dagarna. Det är bara synd att hunden vill gå ut på promenader. Finns det ingen ras som endast nöjer sig med att leka och mysa hela dagarna. Hmm, undrar om det går avla fram en sådan ras.
Jag kommer bli rik, haha.

Inga kommentarer: