onsdag 1 augusti 2007

Diverse redovisningar




  • Lite nya klänningar har blivit klara. Samtliga är gjorda av gardiner, dukar, kjolar, skärp och en del av en tröja. Själv är jag förvånad hur lätt det varit att sy dem!
  • Jag har idag fått ett brev från csn. De vill att jag ska komplettera min ansökan. Jag vet inte om det är jag som är korkad, men vissa av frågorna är så obegripligt formulerade så jag var tvungen att maila dem och fråga hur jag ska svara. Jag hoppas på snabbt svar. Jag håller alla mina tummar (två) för att jag får studiestöd och jag uppmanar alla jag träffar att göra detsamma.
  • Obehagliga nyheter:
  • Jag har fått några knepiga blåsor på min arm. Och de är stora. Ser ju nästan spetälsk ut! Jag vet inte var de kommer ifrån. Vad jag det så har jag inte brännt mig,och jag är inte allergiskt mot något. Jobbigt är det i alla fall. Jag hoppas att de försvinner så att jag inte behöver åka iväg till vårdcentralen för att kolla upp dem.
  • Nu hoppas jag på sol. Vi fick en släng av det igår och jag bländade den för en stund. Min blygsamma lekamen är näst intill genomskinligt vit. Tyvärr var dte en kortvarit lyx, hur härjar molnen igen över himlen. Dystert.

Inga kommentarer: