onsdag 4 augusti 2010

Förökande flätor

Jag har ägnat mig åt att fläta de senaste dagarna. Först blev det en 75 flätor (bilden ovan). Sen tyckte jag att några av flätorna var lite tjocka, så jag repade upp dem och flätade två nya. Och så höll jag på ett tag. Till slut hade jag slagit personligt rekord i flätor.
101 stycken. Sen fick det vara nog kände jag.



Tyvärr är det inte så bekvämt med flätor så efter totalt fyra dagar med flätor gav jag upp och tog ur dem. Så här såg det ut efter jag hade tagit ur de första. Tyckte frillan var lite läcker, kanske ett nytt mode, hehe?


Nu ser jag ut såhär. Dock inte med en sådan uttråkad min. Jag ler och känner mig nöjd med att slippa huvudvärken.

Dagens.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ååh så fint håret blev! :D Jag skulle aldrig orka fläta 101 flätor i håret! :O

Johanna sa...

Tack. Jag flätade inte alla på en gång. Höll på ett par timmar i tre dagars tid :).
Men sen fick jag huvudvärk av dem och det var obekvämt att sova så det blev till att släppa ur dem.