onsdag 4 augusti 2010

Rygg bortskänkes

Rygg bortskänkes mot en av nyare och gärna rakare modell.

Skräpet jag har fastsatt bak på mig bara gnäller och knakar. När min rygg monterades tror jag att den kon från ett slags reservlager. Man hade inte råd att skapa en ny, så man tog en gammal uttjänt modell som redan hade vandrat ett par hundra år på jorden. Snåla j*vlar!!
Varför kunde jag inte fått ärva min faders spikraka rygg, och dessutom haft en riktigt snygg hållning på köpet?
Min ena bror har den ryggen. Gissa om jag kastar avundsjuka blickar på den. Tror i han märker om jag en mörk natt tar med mig en såg in till honom och lite lätt stjäl hans rygg?

AAAAAJ!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

FÖr mig hjälpte det mycket att träna ryggen!
Min hållning blev bättre på bara några dagar.
Nu har jag slarvat och direkt ser jag ut som ett skarpt ess igen.

Unknown sa...

Du du är inte ensam! Min smärtar, knakar, gnekar och är urusel hållning på! *muttra*

Johanna sa...

Pernilla: Jo, jag har försökt massa olika sätt att träna upp ryggen. Men den ena efter den andra övningen gör att jag får ont... har inte hittat den ultimata träningsmetoden än. Hur tränade du ryggen?
Om jag inte gör något åt det snart så får jag puckel!

Cahira: Vi har helt enkelt uppfostrat dem för slappt.... :).