lördag 8 juni 2013

Hundrafemtionionde dagen

Halsen är liiiite bättre. Den känns inte som ett öppet sår längre i alla fall, och det är ju alltid skönt. Men öm och tjock är den.
Och min hjärna gör inget annat än funderar på vad jag ska äta. Inte för att jag vill äta, utan för att jag måste. Jag är ju inte den minsta sugen på käk och aptiten är långt borta, men med tanke på förra veckans rejäla dipp så måste jag krubba så det är det jag funderar på mest nu. Vad ska jag äta till lunch? Till middag?
Någonting som är ganska starkt eftersom jag inte känner så mycket smak... Hmmm.

Annars är det prinsessbröllop idag. Jag hade väl inte tänkt glo på det, men det blir en dag i soffan så det är väl det kommer göra. Eller, mest troligt är det att jag låter dvd:n gå varm med Foyle's War.

Får se.
Nu vill jag bara att dagen ska gå fort så det blir kväll!

Inga kommentarer: