måndag 24 juni 2013

Hundrasjuttiofemte dagen

Goda nyheter. Glada nyheter! FANTASTISKA NYHETER!!!

Foyle's way kommer sändas!! Nu på onsdag. Tyvärr är det tv4 och tyvärr är det säsong 8!
Gillar inte att bli avbruten av reklam. Och jag gillar inte att jag inte sett säsong 7 än. Jag funderar på grund av det att faktiskt inte se säsong 8. Jag vill ju se avsnitten i ordning eftersom det faktiskt ibland hänvisas till tidigare avsnitt i tidigare säsonger.
Men jag kommer nog inte hålla mig utan kommer titta i alla fall, haha.

Och i morgon kommer Morden i Midsomer igen!! Märkligt att svt inte har påat nått för Midsomer. Det var bara av en händelse när jag kikade på morgonens tablå som jag såg att Midsomer kommer visas. 3 nya fräscha avsnitt. Synd att de är så få. hade gärna haft hela sommaren fullspäckad med lite mord och mysterier.

Inga kommentarer: