tisdag 3 september 2013

Tvåhundrafyrtiosjätte dagen

Nu sitter man och laddar minsann. Jag och Pernilla ska bada i morgon så nu sitter jag här med linser och vänjer mig. Det var väl  nån månad sen sist jag hade linser, så jag tänker att det kanske är bra att vänja sig lite. Vi ska bada ganska varmt dessutom. Inomhus i bassäng! Inte gjort det på en 10 år eller nått tror jag, haha.
Jösses...kom på precis att jag måste fråga om jag får låna föräldrars bil. Jag har ju varit så bortskämd med att ha Mattias bil att jag inte ens tänkt på möjligheten att inte kunna ha möjlighet att kunna åka var jag vill när jag vill. Hmm.

Mötet igår var ett antiklimax. Det var exakt samma möte jag var på i juni bara för att hon som ledde mötet hade gömt bort mig trots att jag skickat flera mejl med påminnelser om att jag behöver loginuppgifter, och dessutom fått svar.
Ändå lyckades hon med konststycket att glömma mig så jag fick vänta i två månader i onödan  (när jag kanske kunnat haft lite jobb på G)... morr.
Nä, särskilt arg är jag inte... snarare lite frustrerad. Nu ska det vara ordnat i alla fall. Jag frågade henne ifall jag kunde bli "kryssad" nu och det kunde jag så ska jag bara - återigen - vänta på loginuppgifter.
Deja vú nån?

Inga kommentarer: