onsdag 25 september 2013

Tvåhundrasextioåttonde dagen

Ja här sitter man nu alldeles lealös i kroppen. På ett väldigt behagligt sätt får jag säga, hehe! Vattengympa!
och idag tyckte jag det var högre tempo än tidigare å man fick verkligen använda all muskler för att hänga med. Otroligt roligt är det i alla fall! Jag och Pernilla åkte så vi kastade oss ut i bassängen prick 17. Sen var vi mer eller mindre kvar där tills gympan var färdig vid 21. Vi hade en liten paus för fika och bastu visserligen vi vi plaskade väl inte konstant i 4 timmar. Memme kom vid 19 och lärde oss hur man livräddar och SKRYTER med sitt dykande ;)!!! Hon får till de där fina, mjuka rörelserna i vattnet  som jag vill kunna göra.

Fanny kunde göra såna på Dinglebotiden. Du får hänga med nån gång Fanny så jag får se om du fortfarande kan!

Min högra tårkanal kliar och snart kommer kroppen lägga sig och snarka, matt som den är. I morgon är det praktik igen. Denna gång på filialen här i Lödöse! Samma "handledare som när jag praktiserade 2003 för skolans räkning. Ska bli roligt!

Inga kommentarer: