torsdag 26 september 2013

Tvåhundrasextionionde dagen

Så har man varit på Lödöse bibliotek också. Jösses vad jag gillar bibliotek! Helt rätt ställe för mig, haha.
Böcker, text och ord i långa rader och höga staplar. Det är en lugn och trivsam miljö och timmarna svischar förbi!
Det ska bli riktigt roligt att fortsätta praktiken på bibblorna här i kommunen!Krystyna har jag arbetat med förut för 10 år sen och det är precis som jag kommer ihåg det. Passade på att gå en runda på museet och spana in konstutställningen som är där just nu. Hittade tre av min grannes verk så det var lite kul. Blev lite sugen på att måla igen. Vill måla i olja, men jag har ingen lust att köpa svindyra färger eftersom jag är ganska så kass på det utan vill gärna hitta ett slags nybörjarkit med färger för barn eller nått så jag kan testa mig fram.

Inga kommentarer: