tisdag 17 mars 2009

Lycklig dag

Idag var den lyckligaste dagen på länge. Jag blev både nostalgisk och euforisk när Fanny ringde och frågade om hon kunde komma och titta förbi. Hon skulle åt det här hållet nämligen så hon tänkte passa på.

Glad som en lärka blev jag i all fall =D. Vi har ju inte träffats på ett och ett halvt år (vilket är skamligt lång tid) men hon har inte förändrats ett dugg. Håret var lite längre visserligen. Vi hade jättetrevligt. Jag fixade alldeles för svagt kaffe och vi satt och pratade och tjötade länge.

Jag har inte ord för att beskriva hur roligt det var att träffa henne igen.
Jag måste bli bättre på att hålla kontakt med gamla vänner.

Härliga, underbara, fantastiska dag!

---

En annan händelse som tog plats idag var att jag har klättrat i träd. Jojomen. Det var väl en 8-9 år sedan sist, men än har man inte tappat smidigheten, haha.
Ja, kära ni som kanske läser. Jag är både barn och gammal tant i egen hög person. Jag gillar det =). Exentrisk, fånig, vettlös, knäpp och fullständigt fri. Härliga grejor.

Nu ska jag fira den här dagen med glass och chokladsås! MUMMA!

Inga kommentarer: