tisdag 17 november 2009

Huäk, urk och kväljningar

Hur är dte möjligt att jag och min äldsta lillebror är släkt?!

Nu till frukost käkar han hemmapizza med skinka, banan och (håll i er) CURRY!!!
Hur fasen kan han gilla curry? Det finns nog ingen mer kväljningframkallade krydda som curry. Det stinker och stanker går aldrig ur. Såfort han känner odören av curry blir han lyrisk och nästan predikar om vilken underbar och fantastisk krydda det är!!

Curry är i särklass den mest avskyvärda krydda som finns. Det finns inget som stinker värre. Innan jag han hindra honom gick han in till mig med sin curryförpestade mat och spred stank i hela mitt rum. Nu sitter jag för öppet fönster.
Vanligtvis barrikaderar jag dörren när han lagar nått med curry, men nu hann jag inte. Så nu sitter jag i stanken och luktar apa.

UÄÄÄK vad jag avskyr curry!

Inga kommentarer: