torsdag 8 mars 2012

Jag smäller av!!

Jag tror jag smäller av! Jag går under! Jag kvävs och slutar en stund att leva! Vad är det här??!! Vad är det här för ett vitt helvete? Vad gör det här? Varför har det kommit? Vad är meningen med detta?! SVARA MIG!!!

Fy fan! Halvblind som jag är utan brillorna kunde jag ändå inte undgå att se det här kalla fluffet när jag slog upp ögonen i morse. Plötsligt kände jag bara en stark lust att somna om och inte vakna igen förre tjälen gått ur och det blommar vårblommor överallt. Det bor nog en liten björn i mig!

Jag tänker vara alldeles vresig och deppig en stund för det här. Sen kommer jag hoppas att det börjar regna. Sen kommer jag acceptera skiten. Och sen kommer jag glädjas åt det här:


En liten slanggurka som trotsar vinterns återkomst.
Jag har även sett antydan till tomat sticka upp, men det är så litet att jag inte räknar dem än.

Inga kommentarer: