måndag 19 mars 2012

Sista

Såg det 40:e och sista avsnittet av Improv-A-ganza igår kväll. Suck och hulk.
Nu var det roliga slut. Jag har skrattat mig till andnöd i jag vet inte hur många timmar. Och nu är det slut. Visserligen kan jag ju se dem om igen, men det är alltid roligast göra saker första gången.

Nåväl. En fin dag har vi dag i alla fall. Strålande sol. Tyvärr är det blåsigt, men hunden kommer och lämnar leksaker i mitt knä hela tiden så han vill ut, så det är väl bara att trä på sig ytterkläderna, ta med kameran och göra det bästa av situationen :).
Nejdå, så farligt är det inte. Jag vill gärna ut själv. Första fina dagen på evigheter ju!

Marcus börjar sin utbildning i Hallsberg idag med. Lycka till lillebror. Snart tuffar du genom Sverige som om du aldrig gjort annat.

Inga kommentarer: