onsdag 19 januari 2011

Finbesök!

Jag är jättedålig på att föra över bilder till datorn nu för tiden.
Tog massa bilder igår när Fanny och Linnea var här. Med betoning på massor, hehe.
Jag ska måla av det lilla livet så jag fotade och fotade och fotade och fotade för att försöka få till en bra bild.
Några bilder blev det, och jag ska försöka bestämma mig för vilken av alla jag ska måla. Eller, jag har nog redan bestämt mig.... kanske.
Får se.
Hjärtesöt är hon i alla fall. precis som sin mor. Ett litet sockergryn som blev hur trött på mig och min kamera som helst, haha.
Vänta du bara, Linnea. Hela ditt liv kommer dokumenteras av mig och min kamera, hähähä!

Fick i varje fall tagit en minipromenad med barnvagn och hund. Det var nog välbehövligt för alla parter.
Nu ska jag måla skyltar, måla en bild, sy kuddar, sticka färdigt en tröja och sticka ett hårband. Eventuellt sticka ett nytt mobilfodral också. Plus att jag ska förbereda mig lite inför studierna som drar igång på måndag och så ska jag skriva inköpslista och middagslista och bestämma vad jag ska göra till middag idag...
Pust!

Inga kommentarer: