onsdag 7 augusti 2013

Tvåhundranittionde dagen

Idag blev med bakat :D!
Degen blev precis som jag ville men fyllningen blev det inte. Skulle varit mera smör och mer salt.
Men det får duga. Bullarna är garanterat larvfria i alla fall!

Var och badade länge i afton. Mötte Pernilla c/o i Prässebo och jag tog med par bullar som de fick smaka på. Tror de gick hem, Feline och Pernilla slukade två!
Feline är en sötnos. När jag strippade ner till badkläderna och släppte hur håret blev hon helt ställd och sa AAAAhhahahaha du ser ju ut som min mamma!
Det tackar vi för. För de som inte vet är Pernilla Lödöses hetaste brud så det är ingen dålig komplimang, hehe.
Är helt slut i kroppen nu! Vi var väl en timma i vattnet och simmade, baywatch-sprang (vadå, vi är ju bara 16-17 ju ;-)) och hoppade (jag). Lite kallsupar på det också.
Skönt mör och trött i kroppen vara jag. Natti!

Inga kommentarer: