söndag 17 januari 2010

Söndag afton

Det är söndag afton. Jag har idag städat. Min bror upplyste mig nämligen om att det var stökigt, så det blev till att röja upp lite grann (visserligen hade jag väl tänkt städa redan i morse, men varför ta ur bror känslan av att bossa lite, haha).

Arbetet med hallen fortskrider med ganska så långsam hastighet. Panelen är vi varje fall på plats och bröstlisten inhandlad. Nu ska de målas, golvet ska bytas och lister ska på plats. Garderobsdörrarna är på plats efter mycket om och men. Det börjar äntligen blir klart lite i hallen.
Härligt att se.

Något mer att förtälja haver jag icke.
Borde kanske tänka mer innan jag skriver på bloggen, så man slipper sådana här meningslösa inlägg. Men....skitsamma. Det är min blogg, jag skriver väl vad jag vill.

BORN FREE...........!!

Inga kommentarer: