onsdag 16 juni 2010

Djungeltelegrafen annonserar: BAAAARN!

JAAAA, nu har det hänt! Äntligen, inte en dag för tidigt.
Karro födde igår kväll till 23-tiden en liten flicka! STORT GRATTIS till Karro och Andreas.
Väl kämpat av Karro, jag hoppas att det inte blev några komplikationer och att alla mår bra.
Fy fasen vilken lycka.

Undrar om hon kommer heta Olivia? Hon kanske kom ut och bestämt ser ut som en Berit eller Jenny eller nått. Spännande.
Gissa vad jag ska göra under dagen. Exakt, sitta med näsan över facebook och se efter updateringar!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS

5 kommentarer:

Unknown sa...

Åååh vad kul! Jag satt ju och blev jättenyfiken på om det skulle bli en flicka eller pojke! Massa grattis!

Johanna sa...

Ja, jag har gått omkring i månader och varit nyfiken, hehe. Jag fattar inte hur man kan hålla sig från att inte ta reda på vilket kön det blir!
Jag hade varit på tok för nyfiken för att vänta =).

Pernilla - Felines mamma sa...

ja jag kunde då inte hålla mig med Feline..
Varför vänta? :D

Åh va roligt för dem!
Nu väntas bilder och namn härnäst då!

Pernilla igen sa...

Woho nu går det att kommentera också!

Johanna sa...

Jiho, härligt att det går att kommentera igen =D!

Ja, det måste ha varit jätteskönt att hon äntligen behagade födas, den lilla damen.
Och Ellenor är ett vackert namn!