måndag 14 juni 2010

Spänning

Nu kommer det hända grejor i dagarna. Karro ska in på och kanske sättas igång i morrn.
Vem vet, det kanske till och med blir Bebis i morgon!!
Åååhh, spänning!

Undrar vad det blir. Enligt min mor (som såg bilder på Karro) så blir det en grabb. Vem vet...
Undrar vad han/hon ska heta?
Det är så spännande nu när det är så nära!

***

Till något helt annat. Min mormor skaffade fast telefoni för ett tag sedan och hade inge användning av sin doro-mobil. Så hon gav den till mig. Med kontantkort. Så jag är efter fem års mobiluppehåll ägare av en mobil.... en pensionärsmobil, haha.

Jag måste köpa mig en mer lätthanterlig. Doron är ju så stor att jag är tvungen att manövrera den med båda händerna!

2 kommentarer:

Pernilla - Felines mamma sa...

Va??
Men vad har du för nummer då? :D
Jag träffade Karro häromdagen och då klagade vi över att du inte hade någon mobil! Så lägligt!

Har hon åkt in nu alltså?

Och väldigt va fin bloggen har blivit! Jättefin verkligen!

Johanna sa...

jajjemän, nu är jag med i gamet igen,hehe.
Numret är 0738-204829.

Ja, Karro åkte in i morse vid 8-tiden, kanske tidigare till och med eftersom hon hade börjat få värkar igår kväll när jag pratade med henne.

Tack, vad roligt att höra =).