fredag 11 juni 2010

Ny design och bilder

Ja vi börjar med bilder

Ett stycke morgontrött Fjant

Drivbänken med tomatplantor i kassar. Jag råkade knäcka den mittersta vid planteringen, men tomater är överlevare så det är möjligt att den tar sig, så den får stå kvar

Det stora trädgårdslandet, ser inte mycket ut för världen, men det kommer

Min andra drivbänk med tomatplantor. Jag hade problem med dessa redan från början. De ville inte växa ordentligt,växte krokigt och sprött med på tok för ljusa blad. Det är först nu de börjar ta fart och ändå är de riktigt små fortfarande. Jag hoppas det blir något av dem!


Sen när det gäller ny design så har blogger en massa roliga nya mallar och oändliga valmöjligheter. Ska se om jag kan få till en ny design. Jag gillar visserligen den jag har, men jag skulle vilja att partierna på sidorna var fasta och inte scrollade och så skulle jag vilja att panelen med mina texter är bredare.... hmmm. Det lär väl inte vara omöjligt?

Inga kommentarer: