torsdag 10 juni 2010

Utan betydelse

Ja, det spelar ingen roll att min hals känns igensvullen och som sandpapper när jag sväljer. Så jag ska inte gnälla om det mer.
Jag måste ändå ut och plantera lite. Paprikorna växer ur de små plastkrukorna och måste ha nya boenden. Likaså basilikan.
Jag borde även ta och rensa i ena rabatten så jag kan sätta ut timjan och oregano....

Men paprikorna är viktigast känner jag, så det får jag börja med.
Jag var duktig nog och klippte gräs igår, så jag har inte det hängande över mig längre. Däremot har jag ogräsrensning av häcken och utgrävade av kompost som väntar.....

En sak i taget.

Jag vill också skänka en tanke Karro som jag hoppas är och föder barn nu! 12 dagar över tiden. Hoppas, hoppas, hoppas!!!

2 kommentarer:

irina sa...

Hehe, tack. jag tycker oxå det blev ganska schysst. trots små tuffsarna för att jag inte lyckades få det jämnt.
Han hatade rakapparaten o bölade sig igenom hela rakningen :(
men han lyste faktiskt upp när han såg sig sj i spegeln efteråt :P det har han inte gjort på länge hehe

Johanna sa...

Ojdå, man måste ha trott att världen skulle gå under eller nått, hehe.
De flesta barn blir nog lite skrämda av rakapparater första gången.

Hehe han ttrodde nog att det var en ny kompis där i spegeln =)!