tisdag 22 maj 2012

Fanny!

Fannys födelsedag idag. Exakt på dagen ett halvår efter min. Nu är vi lika gamla.
Jag och mor åkte bort till henne under eftermiddagen och snodde åt oss en snabbfika med lite presentöverräckning. Moder for hem efter en stund och jag stannade kvar till kvällen.
Jag kom hem första nu strax efter 22. Och vilken härlig dag det har varit. bortsett från att det varit så varmt! 29 grader visade det hemma hos Fanny. För två dagar sen var det ungefär 11. Som jag plågades! Helt ärligt hade jag aldrig varit utomhus om jag hade varit hemma. Jag hade suttit inne och fläktat mig med min solfjäder.
Men sånt går inte an när man är gäst, så jag spenderade ett par timmar med att upprepa "fy jäklar vad varmt" och "Jag tror jag smälter bort" var tredje minut. Efter klockan 18 började den värsta hettan äntligen ge med sig och när jag, Fanny och Malin drog bort till stallet vid 20 tiden var det rent ljuvligt!
Jag önskar att jag hade haft med mig  min egen kamera.
Vi åkte häst och vagn och hade det mysigt.
Jag hoppas verkligen att Fanny hade en riktigt fin födelsedag. Det är hon verkligen värd!
Hon är värd allt.

Inga kommentarer: