måndag 21 maj 2012

Hemma

Ja jag har kommit hem :).
Glömde visst att uppdatera när jag kom hem efter förra övningskörningsrundan, så för att lugna de som undrar; "nej kör inte fortfarande bil i Trollhättan".
I själva verket var jag bara bort si 3 h och körde, så jag var hemma innan lunch i går förmiddag.

Stadskörning ja.... Huvaligen säger jag bara! Miljarder saker satt hålla i huvudet. Och lika mycket information ska ska ta in och bearbetas och hinnas agera efter inom en sekund eller två.

Det är bara ren och skär tur att både jag och de jag möter på mina vansinnesturer fortfarande är vid liv. Känns helt hopplöst. Men det är bara att köra mer.
Jag inser ju nån stans att det är på grund av att  jag inte har kört så mycket i stadsmiljö tidigare som gör att det verkar omöjligt, så jag är redan inbokad på mer körning med käre fader till nästa helg. Tanken är att vi ska ned till Göteborg och snurra. Så jag kan ju passa på att varna folk redan nu! SE UPP!

Nu är klockan väldigt mycket natt och jag och mitt blixtrande huvud ska sova.
Sussa sött!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Va söt du är som har en nedräkning till min bebis <3.
Det måste jag också skaffa.
155 dagar kvar???? GALET!

Jag vet inte riktigt vilken stil jag ska ha.. Jag vill ha ett par stora i silver och ett par i svart tror jag.. Men det beror som sagt på om de passar mig eller inte.. Stora brukar inte göra det.. Jag har lite för litet ansikte för det.. Vill inte att de ska sticka ut på sidan av huvudet. Ska kika på specsavers och bara unna mig!
Tar inget extra så jag satsar på att de högst får kosta tusen tror jag, och då får jag ju ett par gratis. :)

Får se vad det blir!

Johanna sa...

Ja men det är klart. Så fort du gick ut med nyheten på FB ordade jag en babyticker :).

Ok, ja det är ju såpass billigt med glasögon så man kan ju kosta på sig flera olika roliga bågar. Men din ansiktsform lär det vara lätt att hitta nått som passar.