onsdag 16 maj 2012

Öronproblem

Det vibrerar i mitt huvud. Alla dova ljud och alla skarpa ljud får öronen att spinna som en katt. Fasen vet hur det kommit sig det enda jag vet är att inget verkar få det att släppa helt. Varje morgon vaknar jag med mina spinnande öron och det hjälper inte att tryckutjämna, problemet är nämligen tvärt om. Tryckutjämnar jag blir det värre, jag behöver göra en motsatt-tryckutjämning och det vet jag inte hur man gör, så jag sitter här och lyssnar på världen som om jag har hörselkåpor på mig. 

Igår försvann den på eftermiddagen när jag åkte bil snabbt. Det är kanske så man ska göra. Åka fort och backigt så jämnar det ut sig...?
Jag hade ju tänkt jag skulle till ICA och titta på frön, så jag kan ju passa på att ta cykeln och kasta mig ut för backarna och se ifall det hjälper.

Inga kommentarer: