måndag 4 mars 2013

Sextiotredje dagen

Buhuuuhuuuhuuu det är SYHYHYHYYYYND om mig just nu.
Svullnad och snor och elände.
Jag bestämde mig för att första gången på mååånga år prova nässpray. Nezeril. Det luktar och smakar apa. Gör att näsan gör ont och blöder och att jag tappar all fort av smaksinne. Men jag kan andas!!
När jag började blöda bestämde jag mig dock att inte fortsätta utan bar kär mor höra sig för på apoteket efter nån spray som är skonsammare mot näsan när hon åker till Edet i morrn.

Och nej, jag överdoserade inte. Det står att man ska ha två sprutt i varje näsborre med ett par timmars mellanrum. Jag hade ett sprutt, med typ 10 timmars mellanrum och ändå började jag blöda.

Annars sitter jag här timme ut och timme in och väntar på att tiden ska gå och att jag blir frisk igen.

Inga kommentarer: