tisdag 5 mars 2013

Sextiofjärde dagen

FY FAN FÖR NÄSSPRAY!

Mor köpte en mildare nässpray till mig och visst, jag kunde andas igen. Men näsan är snustorr, svalg och hals är som fnöske. Bränner som eld och gör så jäkla ont att jag inte vill svälja. Bara att trycka upp tungroten mot gommen gör att det känns som att skära sig på rakblad.
Dessutom har jag också lagt märke till att näsan blir ännu tätare efter varje gång nässprayen släpper.

Fy fan vad risig jag är nu. Det gör redan ont som det är. Den här uttorkningen gör allt 1000 gånger värre. Och att försöka råda bot på det hela genom att dricka vatten är så smärtsamt att ögonen tåras. 
Ska försöka äta yoghurt och honung för att lena halsen och dricka mycket mer. Sen kommer jag kasta nässprayshelvetet all världens väg!

Är inte på humör nu...

Inga kommentarer: