onsdag 13 mars 2013

Sjuttioandra dagen

Premiärturen för min lånebil är avklarad. En tripp till Fanny blev det :).
Alldeles bortsett från att jag inte fick igång nån radio och att det är knäpptyst (förutom min egen falsksång - bara för att jag kan) så är det ljuvligt att inte vara beroende av kollektivtrafik, föräldrrar eller Fanny för att jag ska kunna ta mig till olika platser.
Hemma hos Fanny var det lugna puckar. Härligt. Plocka in lite ved. Prata. Jollra med Arvid och bara ha det gött. Fick även en fin kram och en liten pratstund med Linnea innan jag åkte hem igen.
Märks att man inte är helt kurant. Blir så väldigt trött! Har absolut inget med att det skulle vara tråkigt där att göra. Det är helt enkelt kroppen lägger all energi på att mota bort det sista av viruset och återhämta sig som gör att jag blir trött för ingenting.
När jag är helt friskus igen och är tillbaka med full kraft är jag ett mycket roligare sällskap!

Inga kommentarer: