torsdag 7 mars 2013

Sextiosjätte dagen

Jag ser en genomgående trend i mitt sjukdomande. Alltid när jag är sjuk snöar jag in på någonting att titta på. Det har varit whose line, bond, that '70s show, foyle's war osv. Den här gången är det Morden i Midsomer. Tittade på alla avsnitt som tv8play hade och efterom ingen annan kanal visar dem just nu har det blivit tuben som jag söker efter mord.
Tre goa avsnitt blev det idag. Ett av de bästa avsnitten genom hela seriens existens var det sista jag såg idag. Andra avsnittet i första säsongen. Allting var bra med det avsnittet. Bra gåta, bra mord, härligt hög morbiditet och som alltid i brittiska produktioner (och midsomer i synnerhet) underfundig dialog.

Alltid något trevligt mitt i sjukdomarnas snoriga värld. Har även stickat en tröja efter eget huvud. Bild på den får ordnas i morgon. För mörkt att fota nu i kväll.


Inga kommentarer: