onsdag 24 april 2013

Hundrafjortonde dagen



Jag är ju fan av improvisationshower. Improvisation över lag egentligen. Och jag gillar snubben som mimade till Natalie Imbruglias "Torne" David Armand.
Gissa hur glad jag blev när jag hittade "Fast and Loose" på tuben!! Han mimar till många låtar där. Och det finns massa annat roligt också.
Gissa hur mindre glad jag blev när Fast and Loose bara gick en säsong....

Gissa hur glad jag blev när jag hittade det är :D:



"Trust us with your life". Inte bara mer av David Armand, utan mina gamla favoritimporivatörer är där också. Tyvärr inte alla av dem, men vi ser Colin Mochrie, Wayne Brady, Jonathan Mangum, Josie Lawrence och Greg Proops. Var många andra roliga typer som var nya för mig med som jag kommer hålla ögonen öppna efter.

Gissa hur ledsen jag blev när den gick bara en säsong också...

Inga kommentarer: